86
REGISTRES DU BUREAU
[ 155 2J
Nostre Seigneur qu'il vous doint santé et trés bonne prosperité.
"D'Abeville, ce xxic jour de Decembre mil vc lu.
"Voz bien bons amys pretz à vous faire service,
"Maïeurs et Eschevins de la ville d'Abeville.»
Signé : Groul.
Et au dessus :
A Mess" lés Prevost des Marchans et Eschevins de la ville de Paris.
Monsr le Prevost des Marchans dit au messager et porteur desd, lettres qu'il le feroit parler au Gou­verneur pour le Roy à Paris, pour en savoir res­ponce ; ce qu'il feist. Mais pour ce que lad. ville et chasteau de Hedin estoit rendue au Roy, on ne leur en feist autre responce'1'.
CXXXVII. — [Mandement aux Sergens de la Ville.]
a4 décembre 1552. (B fol. 72 r°)(2>.
Du xxiiii' dud. moys.
Ce jourd'huy a esté expedié mandement aux Ser-' gens de lad. Ville, dont la teneur ensuit.
De par le Bor et Monsr le Prevost des Marchans, Commissaire dud. Sr en ceste partie.
"Vous, Sergens de la ville de Paris, allez incon­tinent et sans delay aux personnes cy après nom­mez, leur faire commandement de par led. Sr d'ap­porter dedans huy la declaration de leurs maisons et heritaiges qu'ilz ont en la ville et faulxbourgs de Paris, rentes et revenuz, selon et ainsy qu'i leur a
esté cy devant signiffié par les Quarteniers de lad. Ville'3'; et qu'ilz n'y facent faulte.
"Faict au Bureau, le xxive Decembre mil vc lu.
"L'abbé et couvent de Sainct Victor;
"les Chartreulx;
" Sainct Germain des Prez ;
" l'abbé de Saincte Geneviefve ;
"le colleige de Sorbonne;
"le Chappitre de Paris ;
"le Chappitre de la Saincte.Chappelle;
"monsr de Sainct Magloire;
"monsr le prieur de Sainct Martin des Champs, n'4'
CXXXVIII. — Mandemens aux seize Quarteniers.
26 décembre 1552. (B fol. 73 r°)
(S)
Du xxvi" jour dud. mois de Decembre.
Au jourd'huy ont esté expédiez et envoyez mande­mens aux seize Quarteniers de ladicte Ville, dont la teneur ensuit.
#e par les Prevost des Marchans et Eschevins de la ville de Paris. "Sire Jehan Bazannier, Quartenier de ladicte Ville, soyez ce jourd'huy à troys heures précisement en l'Hostel de ceste Ville, pour vous faire entendre chose que nous avons à vous dire; et ne faillez à apporter ce que vous avez faict touchant la descrip-
tion des maisons, des eglises et communaultez. Si n'y faictes faulte.
"Faict au Bureau de ladicte Ville, le xxvi" jour de Decembre mil v° lu. n
Aujourd'huy, suyvant le mandement cy dessus, se sont trouvez en l'Hostel de ladicte Ville les seize Quarteniers d'icelle, lesquelz Monsr le Prevost des Marchans a prié de parachever et apporter les roolles touchant les maisons des eglises et main morte, le premier jour d'après les festes de Noel, pour les monstrer au Roy, s'i les veult veoir à sa venue qui sera mercredy prochain.
O  Cette dernière phrase manque au Registre B.
(2)   Dans le Registre ce document est placé entre nos articles CXXXIV et CXXXV.
(3)   En vertu du mandement du 23 décembre, rapporté ci-dessus à l'article CXXXIV.
O  Vient ensuite, au Registre, la relation de la reprise de Hesdin : article ci-dessus CXXXV.
<5>   Dans le Registre cet article suit immédiatement l'article ci-dessus CXXXVI.